dijous, 26 de desembre del 2013

Paraisos Fiscales

Aquest cop amb el meu pare hem decidit anar a Àger, ja que fa molt temps que no hi vaig, i hem toca a mi decidir la via... així que despres de fer una ullada a unes cuantes ressenyes, hem decideixo per la Paraisos Fiscales.

La via és semiequipada i els llargs es poden amanir tant com es vulgui! Els dos llargs més dificils tenen els trams durs protegits amb parabolts, claus o ponts de roca i suficientment propers com per fer A0 estirant-se un pel, per tant no és una via del tot obligada, tot i que si els fas en lliure, els disfrutes molt, i et fan pensar en com colocarte a cada pas del tram dificil!

extreta de http://lanochedelloro.com

Lloc: Àger
Zona: Puntals d'Àger
Via: Paraisos Fiscales
Graduació: 6b ( V+ obl. )
Longitud: 200m
Material: unes 15 express, i joc de friends

acabant el L1

inici del L2













final del L4
el final de la via












La via via m'ha agradat molt, i les sensacións que m'he emportat és de que torno a agafar el ritme un altre cop!
L'únic error aquest cop ha estat meu, ja que al 5é llarg, després de sortir de la panxa de V+, m'he equivocat, i en contes de pujar per el petit esperonet de IV, he pujat per una petita canal que queda al costat.

És una via totalment recomanable!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada